Saturday, 3 May 2014

My 1st ceritera cinta

Manis nya bershaklee...
Ibarat cinta pandang pertama, dari mata terus ke hati..
Semuanya bermula 10 bulan yang lalu saat tercari-cari set berpantang untuk my second soul...sebabnya masa berpantang anak yang first dulu, semua jamu2 ubat2 yg dh beli x boleh mkn coz anak b/feeding.Rugi dalam 300 lbh.last2 dalam tong sampah duduk nya.
Sebenarnya tanya tentang set berpantang shaklee ni dh bnyk kali, lebih dr dua kali... first pada Kak Norul Abshah (sekarang jd mak saya dh ) second tanya pada ija-kawan masa sekolah rendah (sekarang jd nanny i )..hihihi
setelah habis fikir, buat keputusan nak consume dengan set berpantang Shaklee. Ternyata x salah pilih.Memang berbeza masa berpantang dengan set Shaklee dan set tuuuutttttt.Berpantang yang kedua ni rasa mcm BUKAN DALAM PANTANG. Sihat bertenaga je badan. Nak2 lagi saya bersalin secara ceaserean.Bukan la x sakit, main dengan pisau memang sakit............

esok sambung lagi ye...


                                My soul, My adorable,My Heart, My Everything


No comments:

Post a Comment